Skip to main content

Zelesta

Zelesta is dé ultieme partner in crime voor iedereen die van comfy vibes en heerlijke nachtrust houdt! Dit merk draait helemaal om luxe en comfort, zonder dat je daar de hoofdprijs voor hoeft te betalen. Denk aan superzachte dekbedovertrekken, fluffy kussens en beddengoed waar je ’s ochtends écht niet meer uit wilt.

Zelesta’s wasbare dekbedden zijn praktisch, betaalbaar én stijlvol. Hierdoor spreken ze een groot publiek aan van de ‘TikTok made me buy it’ twintiger en drukke huismoeder tot de comfort-zoekende senior.

ZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelesta
ZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelestaZelesta

BEREIK

352000

STICKER TAPS

1100

CLICKS

2700

Het plan

Voor de campagne met Zelesta hebben we samengewerkt met diverse talenten, zowel binnen als buiten ons eigen management. We hebben zorgvuldig de juiste match gezocht tussen de talenten, het merk en de doelgroep. Dit resulteerde in een sterke selectie van inspirerende namen: Juvat Westendorp, Bamifit, Sisi Bolatini, Denise Anna, Manonsfoodfacts en Daphne.

De campagne ging over ‘Het Ultieme Herfstgevoel’, waarbij we dus inspelen op deze ‘cozy’ tijd van het jaar. Om ervoor te zorgen dat de content perfect aansloot, hebben we de talenten voorzien van een briefing met een creatieve insteek. Tegelijkertijd was er voldoende ruimte voor hun eigen invulling, zodat ze hun unieke stijl en stem konden behouden. Zij weten immers als geen ander wat werkt voor hun publiek!

Het concept

Het is herfst, buiten regent het en het is koud… wat doe je dan? Een blanket fort bouwen natuurlijk! Verzamel al je kussens en dekens en roep je partner, kinderen of vriendinnen erbij voor een avond vol films, snacks en gezelligheid. Want het herfstleven moet je zelf een beetje knus maken, toch?

Maar ja, zoals altijd gaat er wel iets mis. Iemand (of jijzelf) morst wat popcorn of warme chocolademelk op het dekbed. Dat is mooi vervelend! Gelukkig is het dekbed van Zelesta makkelijk schoon te krijgen, dus geen stress.

De volgende ochtend? Het regent nog steeds, en het bed voelt té comfortabel. Je hoort de wekker, maar je denkt alleen maar: “Ik wil niet opstaan, ik KAN niet opstaan!” Iedereen kent dat gevoel wel. Je rolt je nog een keer om, wetende dat je te laat gaat komen, maar het is het gewoon waard. “Nog vijf minuten…”

Wie heeft er ook een wekker-service nodig? Want eerlijk is eerlijk, m’n iPhone kan er niet tegenop. Zelesta maakt het wel héél lastig om je bed uit te komen als het buiten koud en donker is… maar, dat is precies wat je wilt in de herfst, toch?

Het eindresultaat

Wij geloven dat content pas echt kan floreren wanneer het talent niet wordt overschaduwd door het merk en dat heeft zich in deze campagne opnieuw bewezen. Dit resulteerde in een stroom van creatieve, grappige en originele video’s, die allemaal dezelfde boodschap overbrachten, maar elk op hun eigen unieke manier.

Contact opnemen