Skip to main content

Staatsloterij

De Staatsloterij is al sinds 1726 een begrip in Nederland en staat bekend om de grootste prijzen, de hoogste winkans en 100% uitbetaling van prijzengeld. Met iedere trekking geven ze mensen de kans om hun dromen waar te maken, terwijl een deel van de opbrengst bijdraagt aan goede doelen. In deze samenwerking met de Staatsloterij heeft Steven Brunswijk laten zien wat het betekent om groots te dromen.

StaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterij
StaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterijStaatsloterij

Het concept

We laten mensen dromen over een sabbatical door te laten zien hoe het is om de komende 30 jaar onbereikbaar te zijn – en wat je allemaal kunt doen met de tijd van je leven.

Een nieuw project opstarten? Mij niet bellen, ik ben 26 nieuwe instrumenten aan het leren bespelen. Vraag over budgetten? Mij niet mailen, ik ben namelijk de taal aan het leren van elk land waar ik naartoe ga. Collega jarig? Mij niet appen, ik ben mijn ouderlijk huis op schaal 1:1 aan het nabouwen met Lego-blokjes. Nog een laatste spoedje? Mij niet bellen! Ik ben 30 jaar op sabbatical.

Steven Brunswijk laat zien dat hij niet langer hoeft te bellen, appen, mailen of chatten, want: “Ik ga 30 jaar op sabbatical.”  In deze campagne speelt hij zichzelf, terwijl hij op herkenbare manieren berichten ontvangt uit verschillende beroepstakken. Maar dit keer kiest hij voor zijn dromen – en laat hij zien hoe het voelt om écht vrij te zijn.

Het eindresultaat

De Staatsloterij richt zich met deze campagne voornamelijk op online. In de online video’s, die tussen 16 september en 1 oktober 2024 verschenen, laat Brunswijk zien dat hij eindelijk zijn dromen kan waarmaken. Daarnaast ontwikkelde de Staatsloterij, in samenwerking met Brunswijk, een speciale sound die door verschillende influencers werd overgenomen om de campagne extra kracht bij te zetten.

Het is een op maat gemaakte campagne voor Steven, waarin hij als hoofdpersoon de show heeft gestolen. In samenwerking met een professionele crew is er ruim voldoende content gecreëerd om de hele campagne kracht bij te zetten. Van pakkende video’s tot sprekende visuals – alles is erop gericht om Stevens unieke energie en charisma te laten schitteren.

Contact opnemen