AirUp
AirUp is een revolutionair merk dat de manier waarop we drinken volledig opnieuw uitvindt. Met hun geurende waterflessen maakt AirUp het mogelijk om water te drinken dat smaak krijgt door geur in plaats van kunstmatige smaakstoffen. Het unieke geursysteem in de AirUp-flessen zorgt voor een unieke drinkervaring die niet alleen lekker is, maar ook volledig natuurlijk en gezond.
AirUp richt zich op consumenten die op zoek zijn naar gezondere alternatieven voor suikerhoudende dranken, zonder concessies te doen aan smaak. Met hun duurzame, innovatieve producten heeft AirUp een groeiend wereldwijd publiek opgebouwd.
VIEWS
LIKES
SAVES
Het concept
Voor deze leuke samenwerking met AirUp hebben we goed gekeken naar de doelgroep die ze willen bereiken en welke talenten daarbij het beste zouden aansluiten. Het draait om het gemak van het gebruik van de AirUp-fles en het feit dat het een gezonde variant biedt voor smaakvolle drankjes, die vaak veel suiker bevatten. Talenten zoals Bamifit, Janice Blok en Robin Martens hebben de producten op een natuurlijke en organische manier geïntegreerd in hun content.
Het eindresultaat
Een goed voorbeeld van de organische intergratie is de reel van Janice Blok (zie hieronder), waarin zij AirUp opneemt in haar populaire format ‘Dating Tips’. Door het merk toe te voegen aan een bestaand en bewezen concept, waren we bijna verzekerd van succes! Deze aanpak zorgde ervoor dat de samenwerking naadloos aansloot bij haar volgers en het merk AirUp op een authentieke manier werd gepromoot.