Skip to main content

Kia

Kia staat bekend om zijn vooruitstrevende benadering van elektrische mobiliteit. Met modellen zoals de Kia Soul EV, Niro EV en EV6, biedt Kia geavanceerde elektrische auto’s die prestaties en duurzaamheid combineren. Door te investeren in elektrificatie, draagt Kia bij aan een groenere toekomst en biedt het bestuurders een opwindende rijervaring met de nieuwste technologieën.

En dit zijn een paar goede redenen waarom Nienke Plas het wel zag zitten om haar naam te koppelen aan een automerk als deze!

KIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIA
KIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIAKIA

VIEWS

5000000

LIKES

500000

REACTIES

25000

Het concept

We willen brand awareness creëren voor Kia en bijdragen aan de boodschap die zij communiceren. Nienke heeft verschillende manieren om in contact te staan met haar volgers. De belangrijkste hiervan is de vlog ‘Brainfart’, die ze twee keer per week uploadt op YouTube. In de vlog moet Nienke zichzelf natuurlijk van A naar B verplaatsen en hoe kan dat beter dan met een auto van Kia? Daarom komt de auto regelmatig terug in de vlogs.

Daarnaast zijn er natuurlijk talloze leuke concepten, video’s en ideeën die je kunt uitvoeren met zo’n elektrische Kia. Daarom hebben we ook gebruikgemaakt van Nienke’s creativiteit om grappige video’s op TikTok en Instagram te plaatsen.

Het eindresultaat

De vlogs van Nienke trekken een gevarieerd publiek, met kijkcijfers variërend van 40.000 tot 200.000 views. Maar één ding is zeker: wie haar vlogs kijkt, ziet altijd de Kia! Wanneer mensen aan Nienke denken, weten ze dat ze altijd in haar Kia onderweg is. Of ze nu naar haar theateroptredens gaat, naar kantoor of gewoon naar huis, Nienke is overal te vinden met haar vertrouwde Kia aan haar zijde!

Contact opnemen