HelloFresh
HelloFresh is wereldwijd marktleider op het gebied van maaltijdboxen en maakt koken thuis eenvoudiger, lekkerder en duurzamer. Met een breed scala aan recepten en verse, zorgvuldig geportioneerde ingrediënten biedt HelloFresh iedereen de mogelijkheid om zonder stress een gezonde maaltijd op tafel te zetten.
Het merk richt zich op variatie, gemak en minder voedselverspilling, waardoor klanten wekelijks kunnen genieten van nieuwe gerechten zonder na te denken over boodschappen doen. Duurzaamheid staat hoog in het vaandel: HelloFresh werkt met lokale en seizoensgebonden producten, minimaliseert verpakkingen en zet zich in voor CO₂-compensatie.
VIEWS
Het concept
Voor de samenwerking met HelloFresh hebben we verschillende talenten geselecteerd (Nienke Plas, René Watzema, Laura Brijde & Bryana Hoogland), waarbij we specifiek hebben gekeken naar de USP’s van het merk. Belangrijke punten die we in overweging hebben genomen zijn onder andere: hoe gebruiksvriendelijk HelloFresh is of je enige kookvaardigheden nodig hebt om ermee aan de slag te kunnen en natuurlijk of de maaltijden lekker zijn.
Ons doel was om deze USP’s duidelijk naar voren te brengen, zodat de volgers zien dat HelloFresh zowel eenvoudig in gebruik als heerlijke maaltijden biedt. Om dit te benadrukken, gingen de talenten zelf aan de slag met het klaarmaken van hun gerechten, zodat ze het gemak van het proces en de smaak van de maaltijden op een authentieke manier konden laten zien.
Het eindresultaat
De verschillende talenten hebben HelloFresh op een organische manier geïntegreerd in hun dagelijkse content. Door dit natuurlijke gebruik voelt de samenwerking niet geforceerd aan, wat ervoor zorgt dat het gemakkelijker geaccepteerd wordt door de volgers. Dit heeft geresulteerd in hoge kijkcijfers, waardoor HelloFresh weer top-of-mind is bij het publiek!